FOOD UA, FOOD T&E


Баннер
Аспекты отрасли

ІННОВАЦІЙНИЙ ПІДХІД - ЯКІСТЬ ЛІДЕРА

E-mail

Сьогодні Verallia Україна активно працює, щоб задовольняти запити найвибагливіших замовників. Для преміального ринку компанія пропонує виробництво преміальних, складних форм, продукцію в кольорі екстра флінт, можливість замовлення продукції невеликими партіями, а дизайнери компанії Verallia Україна допомагають втілити в життя найсміливіші форми пляшок. Також для забезпечення тарою ультра преміум Verallia пропонує продукцію французького преміального бренду Selective Line, який є частиною компанії Verallia. Ця лінійка пляшок створена дизайнерами у Франції спеціально для ексклюзивного продукту і розрахована на задоволення попиту в абсолютно різних сегментах ринку. Багато преміальних продуктів, раніше вироблені в Західній Європі, зараз виготовляються компанією Verallia в Україні.

 

Verallia зберігає лідируючі позиції завдяки постійній роботі над впровадженням інновацій в області виробництва склотари та, звичайно обслуговуванні. Ще одним результатом такої роботи є додаток Virtual Glass, який було презентовано в 2014 році, і який забезпечує швидке, реалістичне 3D моделювання пляшок. За допомогою цієї програми можна дуже швидко створити зовнішній вигляд продукту зі стандартного асортименту і порівняти його з вже існуючим товаром.Virtual Glass надає унікальну можливість змоделювати зовнішній вигляд продукту всього за кілька хвилин.

Для зручності в роботі, партнерам компанії Veralliaбуде запропоновано отримати доступ до сервісуMyVerallia.Інформаційна підтримка 24/7, розміщення замовлень, перевірка документів, замовлення зразків – все це буде доступно партнерам компанії Veralliaуже у 2018 році. Також на даному сервісі буде предаствлений доступ до каталогу продукції, новин та нових асортименів, що дозволить завжди бути в курсі останнії новин не лише компанії, а і тенденцій в галузі в цілому

VERALLIADESIGNAWARDS

Компанія Veralliaзначну увагу приділяє пошуку нових ідей та підтримкою молодці. Саме тому ще у 2009 році у Франції відбувся перший випуск студентського конкурсу на кращий дизайн скляної упаковки. Переможний проект першого випуску сьогодні можна побачити на полицях магазинів, вино “CotedeRoses”.

У 2017 році VeralliaУкраїна запустила другий випуск конкурсу. До участі були запрошені студенти дизайнерських факультетів провідних університетів України. Як і у 2016 році, протягом 6 місяців триватиме конкурс і за цей період учасники матимуть можливість відвідати завод по виробництву скла, дізнатись про процес скловиробництва, основні новинки в галузі та поспілкуватись із спеціалістами скловиробництва.

Про Verallia – незалежна група компаній Verallia, одна із трьох найбільших світових виробників скляної упаковки для напоїв та продуктів харчування, що пропонує інноваційні рішення скляної упаковки, продукти, що ідеально підлаштовуються під індивідуальні потреби партнерів, а також не шкодять навколишньому середовищу. Verallia виготовила 16 млрд. скляних пляшок та банок в 2016 році. Бізнес модель компанії Verallia полягає в комбінації  сили групи компаній (виробничі потужності в 13 країнах, комерційна присутність в 45 країнах з 5 технічними центрами та 12 дизайнерськими центрами) та місцевих партнерів у всіх регіонах світу. У 2016, Verallia досягнула показника в 2,4 млрд. євро. Більше інформації на сайті: www.verallia.com.

 

Электронная экономка

E-mail

Интервью с руководителем отдела консалтинга по решениям EDI на российском
и украинском рынках компании «Комарх», создателя платформы
электронного документооборота Comarch EDI Ольгой Виславных

 

Не в офисе

E-mail

Особенности удаленной работы

 

Кто съел рыбу Черного моря?

E-mail

Вместе с Крымом «уплыли» две трети всего украинского вылова

 

В ожидании М&А

E-mail

Перспективы развития потребительского сектора

 

Эпоха фастфуда

E-mail

Гастрономические тренды 2014 года

 

Торговые гонки

E-mail

Топ-10 торговых операторов FMCG 2013 года

 

В десятку

E-mail

Как «Новус Украина» удалось войти в топ-10 торговых операторов FMCG

 

Царь горы

E-mail

Исследование: продолжение роста объемов розничных продаж на мировом рынке

 

Тратить нельзя считать

E-mail

10 основных потребительских трендов 2014 года

 


JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер