FOOD UA, FOOD T&E


Баннер
Баннер

Sandora перетворюється, перетворюється…

E-mail

Офіційний символ Нового року – ялинка, головний герой – Дід Мороз, а новорічний сік – це який? Sandora вирішила заповнити цю прогалину і стати тим самим новорічним соком.

Але як це показати у ролику? Відповідь ми побачили на самій упаковці. Все, що потрібно – це фантазія та трохи морфінгу (це така рекламна магія). І вуаля –  апельсин перетворюється на подарунковий м’яч, яблуко – на ялинкову прикрасу, а персик – на сніжну кулю.

Щоб відзначити завершення успішного 2017 року, Sandora підготувала нову комунікацію «Ковток новорічного настрою», яка складається з нового ролику, радіоролику, нового ключового зображення для рекламних матеріалів та спеціальну «новорічну» упаковку для топ-5 смаків. Все для того, щоб створити у споживачів чітку асоціацію, що соки Sandora мають бути на кожному святковому столі.

Герої новорічного ролику – це люди з різних родин в очікуванні подарунків та казки, які в кінці відео зустрічаються всі разом за ошатним новорічним столом, на якому обов’язково є сік Sandora. Вправність реклами і крапелька магії.

Sandora – ковток новорічного настрою.

 

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить

Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер