FOOD UA, FOOD T&E


Баннер

Sandora перетворюється, перетворюється…

E-mail

Офіційний символ Нового року – ялинка, головний герой – Дід Мороз, а новорічний сік – це який? Sandora вирішила заповнити цю прогалину і стати тим самим новорічним соком.

Але як це показати у ролику? Відповідь ми побачили на самій упаковці. Все, що потрібно – це фантазія та трохи морфінгу (це така рекламна магія). І вуаля –  апельсин перетворюється на подарунковий м’яч, яблуко – на ялинкову прикрасу, а персик – на сніжну кулю.

Щоб відзначити завершення успішного 2017 року, Sandora підготувала нову комунікацію «Ковток новорічного настрою», яка складається з нового ролику, радіоролику, нового ключового зображення для рекламних матеріалів та спеціальну «новорічну» упаковку для топ-5 смаків. Все для того, щоб створити у споживачів чітку асоціацію, що соки Sandora мають бути на кожному святковому столі.

Герої новорічного ролику – це люди з різних родин в очікуванні подарунків та казки, які в кінці відео зустрічаються всі разом за ошатним новорічним столом, на якому обов’язково є сік Sandora. Вправність реклами і крапелька магії.

Sandora – ковток новорічного настрою.

 

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить

Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер

Баннер
Баннер
Баннер
Баннер