FOOD UA, FOOD T&E


Баннер

ДП «Артемсіль» критично бракує вагонів

E-mail

Рудники солевидобувного підприємства недоотримали в середньому 40% від необхідної кількості залізничних вагонів. Через брак вагонів тільки у вересні ДП «Артемсіль» недовантажило споживачам 89 тисяч тонн продукції.

Недостатня кількість вагонів призводить до зменшення обсягів відвантаження солі і невиконання своїх прямих зобов'язань за укладеними договорами через невчасне постачання продукції.

Так, у вересні цього року було заявлено 1072  критих вагонів, але підприємством відвантажено лише 515 вагонів, що складає 48% від заявки. З заявлених 2624 піввагонів - 1836 вагона, що становить 70% від заявки.

Більшість наданих піввагонів було відвантажено для потреб облавтодорів, на шкоду іншим споживачам.

За обсягами відвантаження солі для посипання доріг ДП «Артемсіль» повністю виконує взяті на себе зобов'язання, задекларовані в тристоронньому меморандумі про співпрацю з ПАТ «ДАК» «Укравтодором» та ПАТ «Укрзалізницею». Крім того, за рахунок коштів держпідприємства фінансується залізничний тариф і здійснюється кредитування «Укравтодору».

Незважаючи на недостатнє забезпечення рухомим складом, за 9 місяців 2017 року держпідприємством було реалізовано 1,2 мільйона тонн солі. Обсяг виробництва на 13,8% більше запланованих показників і незначно перевищує показник минулого року. Зростання обсягів виробництва відбувається завдяки збільшенню експорту солі. Результати роботи могли бути і більш високими за умови кращого забезпечення рудників «Артемсолі» вагонами.

З початку жовтня на підприємстві склалася критична ситуація із забезпеченням критими вагонами, які використовуються для перевезення харчової солі. Сьогодні ДП «Артемсіль» має в наявності лише 15% від необхідної кількості цього виду рухомого транспорту. Керівництво і трудовий колектив сподіваються на швидке вирішення питання щодо забезпечення вагонами, так як подальша результативна робота єдиного українського солевидобувного підприємства і загальна ситуація на ринку безпосередньо залежать від цього.

Зі свого боку ДП «Артемсіль» намагається вирішити цю проблему шляхом взаємодії з керівництвом ПАТ «Укрзалізниця» і Міністерством інфраструктури. Також підприємство змушене співпрацювати з приватними логістичними компаніями, вартість послуг яких вище, ніж у державного перевізника. Але і ці заходи не дозволяють повністю забезпечити державне підприємство рухомим складом.
Нагадаємо, що основним постачальником вагонів для ДП «Артемсіль» є ДП «Центр транспортної логістики» (ЦТЛ).

 

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить

Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер

Баннер
Баннер
Баннер
Баннер